Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Makan apa tu ??


Hai korang ... wat pe tu ??  Msti la tgh baca entry ni, kan .. lgi mau tanya .. hehe.  Dh makan ke blm korang??  Eh .. pjg pulak mukadimah aku kali ni.  Saje je la korang .. nk tanya khabar dn berita korang.  Mcm la aku blh dengar jwpn korang eh .. hehe .. 

Kali ni minda dan jari2 halusku nak bercerita tntang makanan.  Chewah .. chewah .. mcm aku terror sgt.  Hehe ...OK .. back to the story ....Setelah brbulan2 aku brsarapan dgn Biskut Weetameal, Biskut Cap Ping Pong dan lain2 yg seangkatan dgnnya .. ari ni aku tukar menu pulak.  Sian perut aku, sskali dia nk gak benda lain. Ni asyik benda yg sama je. Kang perut kata aku pilih kasih lak.  Kaki aku belai .. jari2 halusku ari2 brterapi .. perut aku wat tak tau.  Eh .. mak tak pilih kasih la .. mak syg sume .. bkn kaki dan jari je.  Yg lain2 pn mak syg jugak ... hahaha ..



Ari ni 'up' sikit eh .. Aku mkn Roti manis for my breakfast.
Aku suruh Yati belikan .. RM2.80 - 5 ketul .. hehe ..
Masa tinggal kat BRP aku sokmo mkn roti ni .. Ada je Banggali roti lalu dpn rmh. 
Kat SU tk penah lgi aku jmpa .. Sib baik Yati blh carikan .. 
Tq Yati .. I luv u lah ...  muah ... hehe ..




1 comments:

Nur Ain bt. Amran said...

haaaa. teringat mase zaman mude. suke sgt beli roti ne kat babu jual roti tu naik motosikal hee. senang2 follow la sy :P