Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Cinta Kirana

Korang tgk tak cite ni kat Astro petang2??  Aku ??  Memang suka layan Sinetron la kwn.  Habis Benci Bilang Cinta sambung lak Cinta Kirana.  Hehe ..

Biasanya aku tak tgk yg pukul 6.30. Time critical tu, tgh busy. Aku tgk yg ulangan pnya .. jam 11 mlm. Kalau tk dpt jgak, aku tgk Marathon Cinta Kirana tiap2 Sabtu. Habis la .. gerenti melekat dpn TV, tak leh gi mana2.  Dasyatkn hantu2 sinetron ni .. Aku la tu.  Hehe ..

Suka tgk heroin dia yg kecik molek tu.  Dia brlakon Bwg Putih Bwg Merah dulu, kn?  Hero handsome lak tu. Kk Senah kata tak da muka Indon lngsung.  Amboi Kk Senah .. kalo psl yg handsome dn lawa bgi la kat ko.  Hehe .. Tp apasal la nama dia Galang eh?  Cam pelik je, kan.  Hehe .. Korang agak esok2 Kirana tu syok ngan Galang tak?  Jom main teka teki ..  hehe ..

Kita tgk sama2 eh ...  Tnggu ...



3 comments:

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

tak sempat nak tengok pun.

lagipun kita suka tengok tivi kecik ni.. *pc..

hehe

Anonymous said...

tak suka cerita indon...org indon fobiaaa

kakchik@ella said...

azrina ..

suka tgk tv kecik ni ye. patut la meriah !!