Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Happy Birthday Sayang ..


Happy Birthday Sayang ... 
Semoga sntiasa brada di jln yang betul dn djauhi dari segala kejahatan
Semoga sntiasa brada di bwh lindungan Allah S.W.T.
Semoga mmbesar mnjdi anak yg soleh.
Ingat sume pesanan mama ye syg ..

 Masa umur dia 3 hari .. Mula2 lahir, cam tk caya ni anak aku ..
Bibir merah .. kulit cam soya bean ..

 Masa umur genap sebulan
Knduri cukur jambul dia buat kt rmh mertuaku ..

 6 bulan kot ??

 6 bulan jgak kot ??

 Yg tengah2 tu le dia .. Setahun lebih umur dia masa ni ..

2 tahun ..

Yg bju merah tu .. dgn Ucu Aishah dn cousin. ..
Dari soya bean brtukar cincau nmpknya !! hehe ..



4 comments:

alinac lover said...

gelap je anak akak ye

kakchik@ella said...

aktif sukan yong. tu pasai la gelap. Hehe ..

N@di@ said...

hahahah klaka lak ayat yg las tu mesti mnja dia ngan akak kan

Mak Wardah said...

Dah besar abak KC. Insyallah, Aiman akan jadi manusia yang berjaya & sentiasa di berkati ALLAH.