Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Gila attention !!

Aduh2 .. stress betul menghadapi karenah org2 yang gila attention nih.  Gila attention ni ada dua jenis tau.  Yg pertama .. suka nak org tengok dia .. bagi perhatian kat dia.  Jenis org yang suka 'steal the limelight'.  Orang camni aku tak kesah .. walaupn dia 'syok sendiri'  tapi dia tak kacau orang.

Yang aku nak cite ni ialah 'Gila attention' yang lagi 1 kategori.  Sokmo nak attention aku.  Kalo aku tak jumpa dia .. dia punya nyanyi .. adoi .. sumbang ke laut pon ada .. high pic pon ada.  Kiranya mcm-mcm tempo la lagu dia tu.  Techno ada, Jazz ada, Irama Malaysia pon ada ... hehe ..

Salah ke aku bagi kat Assistant ko ??  Blh pulak dia komen camni ' Nape Ella tak kasi sndiri kat i?' Hello .. i ikut prosedur je ok.   Dah u takda .. i kasi la kat Assistant u. Tak salah kan??  Apa guna ada assistant?? Betul tak korang??

Ish3 .. suka betul ko kat aku eh.  Nak tengok muka aku la tu.  Mcm la aku ni cunssss sgt .. hehe ... I feel like all this people always want my attention.  OMG ... Ella itu cuma seorg shj ye.  Yang aku wajib bagi attention hari2 adalah anak aku, diri aku dan org2 yang ada direct involvement dengan aku.  Yang sipi2 tu aku  bagi kat sisi2 dia je la ... Tak puasati gak tu.  Hehe ..

Nak pujuk ati punya pasal, I talk to myself this way.  'Rilek la Ella .. Take it positif  k ... Itu tandanya orang suka kat kita' ..  Hehe ... Entah ye entah tidak diaorg tu suka kat aku.  Entah2 aku je yang syok sendiri ... hehe.  Eh korang .. cukup setakat ni je la ye. Hope can see u ni my next entry.  Thanks for reading .... hehe ...

0 comments: