Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Adakah kita begitu berharga ??

What do u think ??  Ok .. ok .. dnt think2.  Bln posa ni ..nnti mental penat .. sian dia .. hehe.  Mana2 yg dh kawin, gi tanya 'En. Somi' atau 'Pn. Isteri'.  Yg tgh cintan cintun tu, tanya 'B' .. 'darling' .. 'ayang'.. 'honey' .. 'anja' dan panggilan2 lain yg seerti dgnnya. Hehe ..

Cnfirm 200% dia jwb camnih ...
U la segala2nya utk i ..
U je la yg i ada .. I luv u so much ... 

Btl tak ??  Secara logiknya .. Kalau lah kita begitu berharga, kenapa kita disakiti?  Kenapa ??  Kenapa ??     Jom fikir sama2 eh.  Fikir tau .. jgn tak fikir ..  hehe ...







6 comments:

Anonymous said...

yup aku setuju 200%...hehehe

kakchik@ella said...

yeszz .. you are my no. 1 supporter. Luv u lah .. hehe ..

Cik Jari said...

yesssza......sangat2 berharga...ciptaan Allah yg paling sempurna.. kalau org len tak pndai hargai kita,cukuplah Allah sayang kat kita..

kakchik@ella said...

Awak sgt2 betul Cik Jari. Biar la boss ke .. sape2 ke tak hargai kita. Ganjaran Allah pasti ada, kn ...

Anonymous said...

Orang yang dihagai memang selalu sensitif macam menatang minyak yang penoh. Macamana kita jaga sekalipun mesti ada sedikit sebanyak akan tertumpah jugak.

kakchik@ella said...

Gitu ye?? owh .. bru kita tau. hehe ..