Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Tingkat 3 ...

Aduh .. baru turun dari Tingkat 3.  Tak suka la pegi situ.  Kalo boleh elak, mmg aku elak.  Seronok dpt jmpa  teman2 rapat. Tak seronok bila trpaksa tgk jembalang2 kat dlm bilik-bilik tu.

Ya Allah .. kdg2 macam pasar borong pun ada.  Mcm opis broker saham pun ada. Terjerit-jerit.  Tak leh cakap elok-elok ke ??  Heran aku.   Ada 1 jembalang tu kan, bila angin dia  tengah naik .. habis kerusi meja kena sepak terajang.  Dah tak da rasa hormat lagi dah.  Heran arr .. Camna korang boleh kerja dalam suasana camni eh ??  Kalo la tempat aku disitu, agaknya sampai esok pun takkan boleh mendraf 1 surat.  Nak draft surat kena fikir, kena tenang ... Tapi kalo suasana camni ??  Hah .. Dapat migrain lagi ada la kot.  Ish3 .. sib baik tempat ku bukan di situ.

Yang kelakarnya, kebanyakan yang duduk kat bilik-bilik tu sume berpangkat.  Tapi perangai ??  Eee .. malu la sikit kat Kerani-kerani kat luar tu.  Patutnya makin tinggi pangkat makin bagus perangai.  Barula orang hormat kat kita.  Ni ??

Jembalang2 bilik ni kan, diaorg kira kepala diaorg je.  Haih ... Aku tabik arr kat budak2 tingkat 3 tu.  Sabar dan kental betul jiwa korang eh.  Kalo aku ??  Dah lama aku angkat kaki !!  Hehe ..


0 comments: