Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Apa ko buat pkl 11.30 mlm semlm??

Korang buat apa eh pkl 11.30 mlm semlm ??  Msti korang dh tido.  Ataupn  .. korang layan game kt FB or .. korang .... ala .. tk larat nk teka la .. hehe ..

Aku semlm gi aerobic. Smpai rmh pkl 10.30. Lpas mandi, by 11pm aku ngadap TV.  Layan Benci Bilang Cinta.  Nur Ristina Farahin suka cite ni. Minat sgt dia dgn Baim Wong .. ganteng tuh .. hehe.  Stgh jam je aku mmpu brtahan dpn TV tu, pastu aku boring.  Nk tidur mata tk ngantuk.  Alamak .. cmna virus 'Batman' blh masuk dlm bdn aku ni ?? Kacau tul la ..  hehe ..

Last2 aku turun bwh .. capai mop.  Sila prcaya ye korang .. aku mop lantai pkl 11.30 mlm !!  Hahaha .. Best gak mop lantai tgh2 mlm camni.  Tk brpeluh.  Hehe .. Org lain lps exercise penat ... Aku ??  'Abnormal' kot aku ni.  Hehe ..

B4 12 all done.  Aku pn pnjat katil .. nak tido .. dh tgh mlm ni.  Tak gak ngantuk2.  Pastu tiba2 je ari2 aku sakit.  Nape eh ??   Bila bdn mngeluarkn tnda, aku pn mula muhasabah diri. Ada salah mkn ke aku ari ni??  Ada tk aku over ari ni ??  Rasanya tk da la aku buat apa2 yg melampau .. biasa2 je.

Tk leh jdi ni.  Last2 aku bangun.  Cari penawar.  Tkkn nk biarkan melarat.  Sok nak bangun pgi .. nak masak .. nak gi keja.


Ni la hero & heroin aku mlm tdi korang .. Oh Wiraku .. hehe ..
Minyak serai wangi tu aku sapu kat hidung .. 
aromanya bisa mmbuatkn aku ngantuk .. hehe .. 
Yg De-Tox patch tu plak .. aku tampal kt dua2 tapak kaki aku ..
U knw what ? Pagi ni aku bangun .. hilang sakit ari2 aku tu .. Amazing ..
brkesan la korang .. Alhamdulillah .. Tk yah cari tukang urut .. hehe ..

Bangun  6.30 pgi tdi .. solat .. masak .. 7.30 mndi .. 8.20 kuar rmh. B4 9 aku smpai opis.  Blh keja cam biasa.  Alhamdulillah.







0 comments: