Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Semakin byk menaip ..

Semakin byk menaip .. 
semakin kekok rasanya mnggunakan pen
Ya Rabbi .. buruk sungguh tulisan aku .. 
Blh jdi dktor nih .. tang tulisan je la .. hehe ..
Camna tu kwn2 ??



6 comments:

diana said...

betul2..
sebab jari yu dah keras kan..
jadi mcm kekok je nak menulis..

bspotgurl said...

selalunya org cakap tulisan perempuan ni selalunya kemas & cantik, tak gitu :)

Anonymous said...

Betul tu, kan jari-jari tu halus...

Ms Nury said...

Betul tu...

Sekali sekala menulis, tulisan pun macam DOKTOR!

X pe kalau tulisan buruk, janji kita sendiri faham apa yang kita tulis...

kakchik@ella said...

Anonymous ..

skrg halus lagi. Lagi 10 tahun kecut.

kakchik@ella said...

Ms Nury,

tulisan buruk sbb nk tulis selaju menaip. hehe ...