Tuesday, August 24, 2010

Budak Setan ..


Hah .. sapa2 yg dlm kategori org dulu2 mcm aku msti penah baca novel ni, kn ??  Ele .. masa sklh dulu la ..  Kalo tak penah dah sah2 bkn ulat buku.  Msti ko dulu geng ulat gonggok.  Hehe ..

Antara novel yg aku baca masa muda2 dulu.  Dh tua2 ni pn aku still suka layan novel lagi .. mmg aku enjoy mmbaca.  Kdg2 kalo dh tk da apa2 benda nak baca, suratkhabar lama pun jadilah .. hehe. Novel ni btl2 telah mncipta sejarah.  Sbb apa tau .. sbb anak aku yg tak suka mmbaca tu pun blh trgoda dgn novel ni.  Yeay .. yeay .. mak suka .. mak suka .. anak mak baca novel .. pastu ttiba mak tgk anak mak nangis .. amboi 'feel' hbis ko ye Aiman .. hilang macho ko sekejap Aiman .. hehe ..

Entry ni specially dedicated for Aiman eh .. Siap dgn lirik lagu skali tau.  Penat jari-jari halus mama ni menaip. Demi Aiman, mama rela .. hehe ..

Bila cinta kini tak lagi bermakna
Kan ku rasa kini hanya lah nestapa
Di tinggalkan cinta masa lalu
Dulu Kau hancurkan manisnya janjimu
Dan ku sanggup tutup dgn segenap hatiku
Hingga engkau pergi tinggalkan ku

chorus :-
Hilangnya cintaku .. menusuk hatiku ..
Hingga ku memilih .. cinta yg fana ..
Perginya dirimu .. merobek jantungku
Hingga ku terjatuh ... dalam khayalan ..

uuuuu ..
ulang chorus

uuuu .. dalam khayalan ..


* Sori ye korang kalo lirik ni ada silap.  Sbb aiman copy mana entah pastu aku taip balik kt sini .. hehe ..

5 comments:

kak ina kl said...

sekarang ni tengah layan episod lagenda budak setan kat astro..

ooo dah buat ek..best kan..tapi tak leh selalu..nanti senang dapat penyakit.

kakchik@ella said...

Anak ela pn tgh layan cite tu kak

btl kak .. kalo buat slalu sok2 semut suka kat kita .. sbb kita dh trlebih manis. hehe ..

Anonymous said...

best gler novel ni..jadi filem ok gak tapi bila nak jadi crita episod dah xori mcm novel...

Stubborn Gurl said...

xkesmpatan nk tgk cite ni time kua wayang aritu..dpt layan tgk kt astro je..2 pon heroin tuka len..

teringin nk bace novel 2..
nak pinjam leh kak?..eheh

Woofer Storm said...

kak,sy layan novel kak..dah baca nove ni, lagenda budak setan,sambungan dia Katerina dan Kasyah-lagenda berakhir...heheee best gilaaa kaak