Budak Setan ..

Tuesday, August 24, 2010


Hah .. sapa2 yg dlm kategori org dulu2 mcm aku msti penah baca novel ni, kn ??  Ele .. masa sklh dulu la ..  Kalo tak penah dah sah2 bkn ulat buku.  Msti ko dulu geng ulat gonggok.  Hehe ..

Antara novel yg aku baca masa muda2 dulu.  Dh tua2 ni pn aku still suka layan novel lagi .. mmg aku enjoy mmbaca.  Kdg2 kalo dh tk da apa2 benda nak baca, suratkhabar lama pun jadilah .. hehe. Novel ni btl2 telah mncipta sejarah.  Sbb apa tau .. sbb anak aku yg tak suka mmbaca tu pun blh trgoda dgn novel ni.  Yeay .. yeay .. mak suka .. mak suka .. anak mak baca novel .. pastu ttiba mak tgk anak mak nangis .. amboi 'feel' hbis ko ye Aiman .. hilang macho ko sekejap Aiman .. hehe ..

Entry ni specially dedicated for Aiman eh .. Siap dgn lirik lagu skali tau.  Penat jari-jari halus mama ni menaip. Demi Aiman, mama rela .. hehe ..

Bila cinta kini tak lagi bermakna
Kan ku rasa kini hanya lah nestapa
Di tinggalkan cinta masa lalu
Dulu Kau hancurkan manisnya janjimu
Dan ku sanggup tutup dgn segenap hatiku
Hingga engkau pergi tinggalkan ku

chorus :-
Hilangnya cintaku .. menusuk hatiku ..
Hingga ku memilih .. cinta yg fana ..
Perginya dirimu .. merobek jantungku
Hingga ku terjatuh ... dalam khayalan ..

uuuuu ..
ulang chorus

uuuu .. dalam khayalan ..


* Sori ye korang kalo lirik ni ada silap.  Sbb aiman copy mana entah pastu aku taip balik kt sini .. hehe ..

You Might Also Like

5 comments

Follow by Email

Like My Facebook

put your fb fan page like here