Monday, August 23, 2010

Kerja-kerja .. Jln-Jln .. Mkn-mkn .. hehe ..


Aktiviti hujung minggu ari tu.  Kul 9.30 pagi aku dh kuar rmh.  Destinasi ??  Opis la .. Ari tu aku keja la wey, Senin ada tender tutup.  Dasyat aku .. kerja 7 ari seminggu.  Bibik Filipino pun off ari Ahad korang .. Kayo la acik camni .. yeszz .. eh .. ke Boss acik yg kayo ?? hehe ..

Sila percaya ye yg aku bwk Aiman ke opis ari tu.  Sbb pastu aku nak bawak bdak ni gi sopink baju raya dia.  Ini je masa yg aku ada so nak tak nak trpaksa la si Aiman ikut  aku.  Yeay .. yeay .. Ari tu aku ada bodyguard.  2 org lak tu .. anak jiranku ikut sama.  Yeszz .. Aku suka .. hehe ..

Tak sempat balik .. so buka posa kat luar je
Air Timun, Watermelon n Dragon fruit .. sedap!!

Mana leh muka diaorg je .. aku pn nak jugak !!  hehe ..

Kat sini la kitorg buka puasa ari tu .. Restoran Peranakan Place

My favourite Pai Tee
but not so good la .. 
kat Little Penang and Pandan Leaf better ..

Punya la byk mknan ..
Blh ajak korang skali nih .. hehe ..

Kitorg ambek Set C
Kata je RM89++, dgn air, nasi dn dessert lbh dari RM100 jgak ..

Blh tahan la makanan kat sini.  Tapi tidak bisa buat aku teringat2 dan mahu dtg lagi ..  hehe .. Penat tak trkata Ahad tu.  Pagi kuar .. mlm baru balik.  Esoknya kena keja lak tu.  

Korang dh sopink ke belum ??  Ada kwn aku yg belum posa lagi dah start membeli .. Anak ramai kot, kena la plan financial baik2.  Aku sorang, dh besar lak tu.  Tak la kalut sgt.  Eh .. have a good day ye korang.  C u in next entry.

Bye ...