Wednesday, August 25, 2010

Mau halus dan gebu ??

Mau kulit yg halus dan gebu ??
Mesti la nak .. Mana ada perempuan tak nak cantek ..
Dua2 aku ada rahsianya .. Sbb dua2 ciri itu ada pada ku
Perasan jap eh korang .. jgn marah ..
nnti keduts rebut2 mau keluar
Hehe ...

Muka polos tanpa mekap ..
Halus dan licin gebu, kan ..
puji diri sndiri la pulak .. korg jgn marah .. hehe ..

Muka polos juga ..
mmg la halus dn licin tp tahi lalat byk ko ..
nape tah lalat tu suka hinggap kat aku ..
ish .. tampor lalat tu kang .. hehe ..

Skin Refining Treatment dari SK-II.  Dh 4 tahun aku pkai.

Misi utama krim ni ialah utk haluskan dan licinkan kulit muka kita
Pakai wktu mlm je, siang tak leh.  Sebekas ni blh pkai smpai 6 bulan ..
Mana2 yg nak jimat tu, diaorg colek sikit2 .. blh pkai smpai setahun .. hehe ..

Dlm byk produk SKII yg aku pakai .. this is the best ... paling aku syg. Tiap2 mlm b4 tido mesti aku apply kt muka.  Besok pagi bangun tgk kulit muka berminyak ..  Itu krim sudah sedut sume bintik2 kat muka kita dn keluarkan dlm bentuk minyak.  Tu pasal la kulit kita jdi licin dn gebu. Tak caya ??  Tak caya gi cuba sndiri la. Hehe ..




4 comments:

bspotgurl said...

yes, SK II is the best
wah, kak chik guna SKII ni dah lama yea

kakchik@ella said...

4 tahun dh gurl. mcm2 free gift kcik dh dpt .. hehe ..

alinac lover said...

waaa..mahai skII..x mampu ler :(

Alin Marlini said...

teringin gak nak pakai SKII tapi mahal la Kak Chik. Krim ni brp RM?