Wednesday, August 25, 2010

Sudah berhenti melompat ..


Bdak2 skrg kalo ambek gambar suka bukak kaki .. pastu lompat ..

Aku dah tak buat camtu dah korang ..  Aku dah berenti melompat .. tak nak lompat2 lagi .. Kenapa ??  Ish .. tak molek la aku lompat .. diaorg tu muda .. comel2 .. ok lagi .. Aku ??  Buruk !!

Hehe .. Sbnrnya nak cite pasal lompat lain.  Ttiba je aku ke laut .. Ni psal baru tgk gambar org melompat kat blog naim la ni .. tu yg aku sempat ke laut tu .. hehe ..

Aku sudah set di minda ku yg aku takkan melompat lagi.  Akan tetap tegak di sini sehingga mncapai targetku.  Apakah itu ??  Tnggu .. akan ada sambungannnya di Bhg ke 2.  Tnggu eh .. nnti aku cite.


3 comments:

alinac lover said...

waa..apa tu..xsbr nk tunggu..la yeke kak..adoi..ni susah ni..saya pon blur..kdg2 ada jgk yg xleh nk chat kt shoutbox..xpe..nnti saya periksa..~tq ya btau..berbuka apa today??

MHps said...

Aisey.. berapa hari nak habiskan ni.. Esok je tau..

sekamar rindu said...

salam....

biasalah mcm2 gaya....salam ukhwah.
mohon follow..