Monday, August 23, 2010

Usia saya bkn rahsia ..


Tumpang tanya boleh ...
Nape ye org berahsia tntang usia??
Msti diaorg atau korang ada sebab trsendiri .. kn.
Aku ??
Usia aku bkn rahsia ..
Tapi nak gak jadi Minah Kepoh
tu yg nak tanya tu ..
Bzybody i, kn ..
hehe ..

Tlg jwb boleh ??



4 comments:

kakcik said...

Salam Ella..

kakcik dah berusia 49 tahun hari ini... tak ada rahsia2 pun.. :)

kakyon said...

salam kakcik,
umo akak dah 55 tahun..tak malulah..heheh

Amni said...

saya kecik lagi.. baru 24.. hehe... mungkin ada yang malau bila muka nampak lagi tua dari usia.. tu yang tak mengaku umur tu.. he.. kot?

Anonymous said...

hmm usia hanya satu angka tapi yg bestnye officemate ckp kak ina lebih muda la dari kawan2 kak ina yg lain..hahaha jgn marah....