Thursday, September 29, 2011

Bila keseorangan

Bila keseorangan, baru tahu erti sunyi dan sepi. Sunyi yang menyeramkan, bunyi pintu orang sebelah pun seolah ancaman untuk diri sendiri. Haih .. macamana la Aiman boleh duduk sorang-sorang kat rumah sementara tunggu mama balik kerja eh ~ Hmmm .. begitulah situasi orang cuti dari bekerja hari ini. 

Tapi sekarang tak lagi .. pukul 1:40 tadi Aiman dah balik dari sekolah dan sekarang berteman kan Aiman dan buku Sejarah di McDonald BRP selepas selesai urusan di Bank.  Sib baik ada anak, buat peneman di kala keseorangan. Indah anugerah Allah SWT, kan. Alhamdulillah ..



Bukan MCD, Buku Sejarah dan Aiman je ada bersama saya .. Acuan karipap pun ada. Baru beli kat kedai tadi untuk projek minggu depan. Beli acuan sebab malas nak 'menggentel'. Pada hal masa kecik-kecik dulu memang keja kita menggentel karipap sardin yang comel. Uishhh .. Nostalgia sungguh!! Hihi.



9 comments:

Finaz Jaafar said...

pakai acuan pun okay jugak sis..janji rajin jugak la nak buat karipap2 cinta tu..hahah..dari saya ni?beli yang sedia untuk digoreng je hah..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam k.chik,atie pon dah biasa keseorangan bila HB g keje & anak2 dok brjauhan.mula2 dulu mmg takut maklum la br pindah umah la,bunyi jam berdetik pon kita blh dgr..hihi.
Tp skrg HB rajen ajak kuar sbb dia tahu atie boring dok umah sorang2...best!

Tina Othman said...

rajinnya kc nak buat karipap, tina kekadang suka mengentel sendiri sebab lg cepat tapi tulah tak pandai agak, kekadang ada yg besar ada yg kecik

kalau guna adunan comel je saiz dia hehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

mkn kat mekdi ke sis?nak berger sis...huhu

ala sis...adik pun wat guna acuan gak tuk sama kan saiznya,tu pun klu rajin.pastu br kelim tepi dia.tp klu mls terus je buat ..tu yg mcm2 saiz muncul tu..huhu

alinac lover said...

waa akak nk buat karipap ek.. bli dua tu satu lg aiman ke tlg buat hehehe

norh said...

i'm loving it..dah lama tak makan...

Aku Ibu Muda said...

teringat acuan karipap masa kecik2 dulu....

masuk lam tu sekadar nak kan bentuk yg seragam je, tp penyudahnya kelim sendiri...lg puas hati dan cantik :)

el said...

jgn lupa poskan karipap frozen tul el ye..nti bg email el nk bg address...tq kc ahaks

Peri PiA said...

ha'ah bile sorang2 pintu pintu kuat sgt huhu