Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Raya lagi ..

Baru Raya ke 5. Orang KL biasalah .. raya sebulan. Kat kampung waktu-waktu camni dah hampir tak da apa-apa. OK. Habis sudah beraya di kampung bersama keluarga dan saudara mara. Dah tentulah masa-masa raya ni mak, ayah, mertua, adik beradik, ipar dan ahli keluarga didahulukan, kann. Hmmm .. jari-jariku kecut semua membantu mak mertua di dapur. Dari sarapan pagi, makan tenghari, masak pulak juadah tambahan sebab ketupat rendang licin sudah. Ramai sungguh sedara mara yang datang. Rumah orang tua la katakan. OK. Sekarang ni no more kampung-kampung .. sume dah settle. Maka, dengan ini saya isytiharkan .. Misi berhari raya dengan Sahabat dan Rakan akan bermula hari ini. *Chewah .. gedik lebih kot* Hihi. Jom serbu rumah kawan-kawan korang .. Rumah sapa dulu? Panjang betul list yer .. Main Lai Lai Li Tam Plom la jom .. Hihi.

4 comments:

luahfikiran said...

SALAM SYAWAL,
BUATLAH OPEN HOUSE ! LF AKAN SAMPAI !

eliyaezlinalias said...

Wah!!!!sakan beraya kc ehhh
meh jmput dtg pondok buruk ai mehhhh

azzey said...

nak serbu umh kc boleh ??? :)

Aku Ibu Muda said...

nak g raya rumah kakchik :)