Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Kayangan ..

Penatnya raya. Sib baik raya setahun sekali, kan. Kalo banyak kali .. berdouble triple quadable la penatnya ye. Hihi. Ni baru balik beraya ke 4 rumah, 2 di Sg. Buloh, 2 lagi di Seri Kembangan. Phewww .. penat. Phewwww .. padat. Phewwww .. ketat*seluar kita ler* Hihi.

Ahad lepas, dari Kelana Jaya kita ke Kayangan. Kita suka pegi Kayangan. Orang di kayangan ramah, mesra dan berbudi pekerti. Kalau datang sekali, mesti nak datang lagi. 

Kayangan penuh dengan bunga yang cantek-cantek camni ..

Bersama Orang di Kayangan ~ Kekanda Yon 

Makanan di kayangan cantik dan sedap.

Rumah di kayangan dihias indah ~Tak jemu mata memandang. Haruslah berposing tiap penjuru. Jakun kita tiap kali datang sini. Hihi


Makanan istimewa di kayangan ~ Mee goreng di makan dengan Sambal Tumis Ikan Bilis + Kentang. Bertambah-tambah kita makan tau ...

Dipadankan pulak dengan Teh O panas nipis-nipis camni. 4 cawan kita minum tau .. Hihi. Sungguh tak puas sebab tak dapat duduk lama di rumah Kekanda kerana ada urusan yang memerlukan kami pulang dengan segera. Hmmm .. ada peluang nanti harap dapat jumpa lagi.


16 comments:

Cik Ina Do Do Cheng said...

Hye kak cik ella

amboi cantiknya kayangan tu, dan sedap plak makan mee goreng ngan sambal ikan bilis disamping teh o panas. cik ina pun suka minum teh panas.

Daddy Ziyyad said...

fuhhh..English style di Kayangan..haruslah cantik :)

eelobor said...

cantiknya hiasan rumah di kayangan....

Melati Qistyna's Mummy said...

Mmg cantik mknan di kayangan.... :)

alexa yussida said...

selamat ari raya akak :) marathon baca ur previous entries

alinac lover said...

isk2..best tu kak~ cntik rumah nye ye

eiela said...

rumahnya english deco.. lapar plak saya tengok makanan tuh.

MaMa AiNi said...

salam perkenalan dr mama..bestnya kan KC dpt undangan makan2..he2x..yg penting dpt menambah rakan2 baru..ni rumah kakyon ya ?..

lagenda said...

Teko dia cantek woooo..ahahaha.. itu je yg mak pandang dr td!

MamaYatie said...

tantek arr umah dia...huhu
kc tak wat open house..?? hehee

diana said...

nama pun kayangan..
harus la semuanya sedap dan indah..
heheheh

Ct Arina said...

mak oiii cantiknye tekooooo 0_o

eliyaezlinalias said...

umah kayangan kc da terjah
bila lak nk dtg pondok buruk ai?
hihihihi

aimaniman said...

almaklum rumah kayangan deconya pun ala2 kayangan la.. bila laa nak dok rumah separa kayangan pun ok jee...

Suara Kalbu said...

Aiseymann.... Kak Chik dah sampai kayangan laaaa....

kakyon said...

kakchik..
bila nak wat open house..kami nak dtg ni..;)