Asam Kering

Monday, September 26, 2011

Kita kan, suka makan asam. Eh .. pembetulan .. "Suka sangat" .. bukan suka jer. Sib baik tak dapat penyakit muka masam. Hihi.

Baru-baru ni terjumpa asam kering ni kat "Baking section" kat Pasaraya CM. Kiwi, Nenas dan Jambu ~ terus borong sampai tiga. Pastu kita makan tak boleh berenti. Pastu kita dah 'suspen' sebab kita tau yang makan asam kering ni banyak-banyak tak molek untuk kesihatan. So, kita pun cepat-cepat sorok dalam "Oven" supaya kita tak nampak asam tu lagi dah. Sampai  hari ni, "dia" dok dalam tu tak keluar-keluar. Tapi tu la .. dok tengok "Draft Entry" ni ternampak dia terus angau balik. Malam ni nak cari dia la .. nak lepaskan rindu. Mmmmm .. yummy. Hihi.

You Might Also Like

15 comments

Follow by Email

Like My Facebook

https://www.facebook.com/norzaila.ismail