Sunday, February 26, 2012

BMW dan CRV


Tangan kat CRV .. hati kat BMW*macam mampu* 
Tetiba datang 'owner' dia. Seorang lelaki berjubah putih baru selesai berjemaah di Masjid.
Kagum ~ Melayu kita ramai yang kaya. 
Paling penting "Kejar dunia , akhirat tak lupa"


20 comments:

azila said...

alhamdulillah..dunia dan akhirat bergerak seiring:)

apa khabar kc?heheh

Daddy Ziyyad said...

trade in aja CRV tu dgn X6 :P

SURIA AMANDA said...

bf i guna CRV sebijik sejibon mcm tuh..

Melati Qistyna's Mummy said...

Nak seribu daya... Heeee

mama maman said...

ramai dah skrg org melayu kaya... kita je yg blm... hiihihi

Tina Othman said...

alhamdulilah

tapi sekarang ni mmg ramai dah melayu yg bergelar jutawan

sailaaf said...

crv tu...idaman kalbu...hehe

Mak Lagenda said...

Setuju!! Kalo mak tgk melayu yg bwk keta besar2 gitu, mak tumpang bangga. Kdg2 terover..jd bangga giler tgk org bwk keta.

Kita sendiri x mampu..jgn kata nak beli, nak bermimpi pun blm tentu! Hehehe

wahida said...

Alhamdulillah...tumpang hepi dgn kejayaan org lain...

Anonymous said...

apa susah, tukar je keta tu. macam u nk pakai keta apa pun boleh

kakchik@ella said...

Cik Anonymous .. Org kata tepuk dada tanya selera. Saya tepuk dada tengok poket ada kembung ker? Upsss .. lum mampu lagi. hihihi.

Tak pe .. da bersyukur dgn CRV pujaan hati.

munna said...

mmmg bangga tgk org melayu dah setanding dgn kaum lain dan masih lagi berpegang pada ajaran Islam...

diana said...

KAKCHIK NAK TUKAR KERETA KE???

Ati Masrif said...

betui ella
kadang tu bila tengok kereta merc
dan di pandu org bertudung ..rasa
bangga pula :)

kakchik@ella said...

@Diana .. meh jadi ceti utk KC. hihihi.

sudipVSsenduk said...

Alhamdulillah ...

Hans Mohd said...

itu yang kita nak.
pandai seimbangkan dunia dan akhirat..

gadisBunga said...

ramai org mcm tu saya jumpa kat taman desa. walau berkete mewah tapi solat tetap kat mesjid. nak usha tapi takut laki org. heheh!

Alin Marlini said...

Masjid Bandar Baru Sungai Buloh..hehehehe

Peri PiA said...

:),sejuk hati