Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Mana perginya ..

Tetiba rasa ke laut. Pernah tak tetiba korang rasa macam tak da mood? Suddenly feels empty .. bored. Without specific reason .. entah mana hilangnya ceria. Tambah teruk bila saat-saat camni mahukan  "Awan Nano" ~ macam la your Awan Nano always at your side all the time. Hurmm .. OK lah. Cukup lah setakat ini berterapi untuk diri sendiri. Cakap banyak kang "kontrobersi". Takut akak tau!! Hihihi.

BTW, Cempedak Goreng sekarang ni tersangat lah mahal. 5 ketui = RM4.00. Jom tanam pokok cempedak belakang rumah. Ecewah .. dan dan tu nak menanam!! Haha.

8 comments:

Mooniqueen said...

Uikss mahalnye???tempt saya 5 ketul 3 hengget...murah sikit la..but still mahal for me..

princess~leeya said...

tengah 'bendera merah' kowt? tu yg rs xder mood.. hehe. OMG! mahalnyer cempedak goreng.. my fav tuuuu.. huhu

Ibu Darwisy said...

penah..selalunyer mood xde ( nak update blog ) hehehee
KC, mahalnye cempedak tu, tapi tgk mcm sedap jer..

Hanis Azla said...

pernah juga rasa macam tu kak.. perasaan yg sgt tak best.. mahal kan cempedak goreng sekarang.. tp sebab nak makan dan takde pokok sendiri terpaksalah membeli juga..

Tina Othman said...

mahalnya kc, nak menanam tu tah bila tahun nya pun dapat makan hehe

kat sini tina pernah beli RM2, 5 biji, tu pun rasa mahal

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

D kalau musim cempedak ni tak gaduh2 beli...main petik ja ambik rumah mak sedara kat pokok sena..heheheh...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

mahalnyer cempedak gorenggggggg

CikLilyPutih said...

memang mahal. depan umah nie jual 3 bijik 2 hengget.. melampau btul lah