Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Terlebih

Kerana terlalu suka dan galak berkata-kata .. tak sedar terlebih rupanya. Tak sedar dalam bercerita .. tercerita aib yang sebelah sana. Mulia sangatkah kita yang bercerita tentang dia? Aku hanya mampu memerhati dengan kerut di dahi.


8 comments:

mizzkechique said...

ops..xsengaja la kak.. huhu..


kak, lm xsinggah sini.. =)

kakcik said...

Buruk sendiri ditutup rapi, buruk orang sengaja disaji... Semoga kita menjauhi...

yana halim said...

kadang-kadang tak perasan dah syok sgt bercerita...

luahfikiran ... mari kita said...

Salam,
Bersyukur, terperasan mungkin ada yang terasa . Begitu mulianya diri, kalau yang terlebih itu memohon keamaafan. Malahan yang memohon maaf tak semestinya dari yang membuat kesalahan. Hulurkan tangan tanda kemuliaan hati.

Huda said...

hmm, sedar diri dan kalau boleh sedaya upaya nak baiki diri..

Azizah a.k.a N.a.z said...

hurmmmm...

Azian Elias said...

samalah maksudnya terlajak perahu boleh gohed gostan..Bila kata2 ni..padah memang..

kakyon said...

mendalam bunyinya kakchik..