Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Biasa-biasa aje

Dalam hidup, tak jatuh maruah atau harga diri kiranya kita tempatkan diri setaraf atau sama dengan yang lain. Apa salahnya kalau kita letakkan diri kita dengan yang lain sama sahaja atau dalam erti kata yang mudah "kita ni biasa-biasa" aje. Bukan lebih hebat, lebih pandai, lebih baik, lebih bagus, lebih kuat dari dia .. dia .. dan dia .. kerana saat kita terlalu "up" diri sendiri atau merasa diri terlalu wangi .. di saat itu juga, kita terlalu "down" dan tak la seharum mana sebenarnya di sisi Dia.

10 comments:

Mr.Clive said...

btol kata2 kamu tu.mengejar dunia sgt,tapi lupa apa yang paling penting untuk dikejar..

kakyon said...

biarlah mereka dengan dunia memasing..kalau itu yg membuatkan mereka rasa bahagia...

Mamaleesya said...

mendalam tu maksud dalam entri ni. Terbaek

Farah Shamsudin said...

kak chik, lamenya farah tak jengah sini.. rinduu..

memang betul kata2 akak tu tau..

Melati Qistyna's Mummy said...

hehehehe, mcm2 xtvt kc sepjg cuti ye.... :P

luahfikiran ... mari kita said...

Salam,
LF suka biasa2 ni ... Mengapa nak sombong, nak bangga diri ?

jeBateja said...

Olh sebab den tinggi...den suka merendah diri...uhukz...uhukz...

Nurfaizah M Nor said...

betul tu kc, serba serbi sederhana adalah lebih baik....kc sihat? lama dah tak jenjln sini!

Izan Ishak said...

setuju kakchik... kita semua sama di sisiNya.. hanya amalan n takwa yg membezakan.

alinac lover said...

btol tu..biasa-biasa aja