Thursday, February 16, 2012

Kerana Masa ..

Maka wajib lah kita menghargai tiap detik dan ketika
Harus kita 'berkira' dengan masa
supaya tiap masa yang ada tak sia-sia.

Beli Red Morgan ni tahun lepas, pakainya baru beberapa kali.
Suka? tak? Suka? tak?
Eh .. suka. Sebab tu beli. Hihi.





11 comments:

Pok Amai-Amai said...

Lagi berharga klu jam tangan yg penuh dgn harga $$$$. Hahahah...

P/S - Berangan nak TAG HEUER. Wahahah! Selera tak agak. Tp takde mane la nak beli. Tgu duit gaji sy RM10k sebulan dululah kot.

Hahahha!

Daddy Ziyyad said...

Dah lama saya tak beli jam..hmmm..memang lama, last beli jam ialah jam hantaran kawin, ~ 6 years ago....kena beli lah jam...hahaha

Huda said...

Cantik eh jam ni, jeles..Masa itu sangat berharga, saya memang pentingkan masa..

Melati Qistyna's Mummy said...

Sukerrrr... Me ah lg, kalau kc x suka nanti mintak add Umah abby yek... Muahahaha

Sandra Azwan said...

sekarang sandra dah mula nak pakai jam...bukan sebab ape, rimas..huhu

POSH76 said...

santeklaaa nice design

POSH76 said...

santeklaaa nice design

luahfikiran ... mari kita said...

Salam,
Masa memang berharga .. dan yang ini, gadget yang menunjukkan masa juga berharga

-gedek! said...

uncle tompang jam henfon je....

malu

Woofer Storm said...

masa itu emas,tapi tak suka pakai jam..heeehee

#jam mahal tu.hhhee

Ibu Darwisy said...

cantiknyer KC..