Wednesday, February 22, 2012

Perjalanan Mencari Cinta

Buat kawan-kawan yang menghadapi kesukaran mencari cinta .. bersabarlah. Kalau dengan A tak heppi .. dengan B tak serasi .. mungkin C, D atau seterusnya kita bakal bahagia.

Perjalanan Mencari Cinta itu tidak sama buat setiap orang. Ada yang mudah .. ada yang 'tough' tapi percayalah kawan bahawa bahagia itu tetap ada dan bahagia itu datang dengan berbagai cara. Tuhan sayang tiap hambaNya, kan. Owhh BTW, buat yang putus cinta .. "Kecewa jangan lama"  ye. Dari kau "down" gila-gila, lebih baik kau cari bahagia. Hihihi.




11 comments:

Melati Qistyna's Mummy said...

berat mata memandang, berat lagi yg menanggungnya... namun itu bukan pengakhiran segalanya....

Kunang-Kunang said...

Betul tu Ella, berbahagia dengan kebahagian yang kita ada.

kakcik said...

Tak guna meratapi masa yang telah lalu, kan Ella. :)

Tina Othman said...

insyaallah, tapi cinta tu haruslah dicari juga ye tak

sudipVSsenduk said...

Allah menduga hambanya dalam pelbagai bentuk dan memberi manusia akal utk menyelesaikannya dgn pelbagai cara..

kakchik@ella said...

@MelatiQistina
@Kak Kunang-Kunang
@KakcikSeroja
@Tina

Betul tu. Saya risau bila kwn2 yg putus cinta samada di alam percintaan atau rmhtangga, diaorg jd tak tentu arah. menangis bersedih berhari2. Life has to go on, kan.

luahfikiran ... mari kita said...

Salam,
Bila kawan2 bahagia, LF tumpang gembira

Daddy Ziyyad said...

kakchik si doktor cinta. :)

cheqna said...

follow the flow
insyaallah
Aturan Allah adalah yang terbaik buat kita =)

Reena Kamarudin said...

macam kena dengan saya je. hehehe.

kakyon said...

kakchik..camna nak buat rasa bahagia giler2 punya..hehe