Sunday, February 26, 2012

Semalam ~ Dari pagi sampai malam


Sarapan pagi di Kg. Budiman

Juadah tengahari masak sendiri makan dengan famili

Sessi Adinda Kekanda sebelah petang 

Malam? Repeat sejemput nasi dan sambal udang bersulamkan kerepek Jack n Jill. Fuhhhh .. penat jugak ye makan-makan. Hihihi.

17 comments:

kakcik said...

Banyak makan, memang boleh membuatkan badan jadi penat kerana sistem perkumuhan tak henti bekerja. :)

munna said...

aduhai ...menu KC semalam nampaknya semua menyelerakan.... penat ke KC makan2.... munna tak jemu bila bab makan2 ni

wahida said...

sambal udang? phewww..mmg buat terliur dah ni..kalau ada petai, sure lagi terangkat :)

Izan Ishak said...

sedapnya lah kc tayang semua makanan2 kat entry ni. lapar jadinya pagi2 ni.

Daddy Ziyyad said...

woowwww..petang semalam makan tako jepun kah? saya pun makan tako semalam petang

kakchik@ella said...

@Kakcik nur seroja ~ betul tu.

kakchik@ella said...

@Wahida .. KC tak makan petai.

kakchik@ella said...

@Daddy Ziyyad ~ yup. Ber tako Jepun petang semalam. Tp yg ni kurang umppphh. topping sikit sgt.

gadisBunga said...

mmm dapnye. nampaknya harini saya terpaksa bertahan dgn peanut butter dgn horlicks lite ni aje lah. wuwuwu~

Azian Elias said...

sedapnya sambal udang..

aduii kali Bali asyik makan udang je.. resdung pun menjadi2 ni..

Hanis Azla said...

cekodok tu cicah sambal udang sedap.. he..he.. kak anak saya Az tu, 8 tahun umur dia..

ainnoraini said...

minggu ni saya pun byk makan..terasa makin membesar dan menbesar...

Ibu Darwisy said...

adeh...nasib puasa..heheehhe

Melati Qistyna's Mummy said...

Kalau mkn udang Jd resdung *sbb kat hidung*.... Kalau kat kaki Jd rezki *bak kata johara era* muahahaha

Mama Likha said...

makan pun penat kan hehehe... mewah gmbr makanan... :)

sudipVSsenduk said...

takoyakiiiiiii!

Jun said...

salam Kakchik..scroll punya scroll..trus terpaku kat takoyaki tu..fav akak tuuu...