Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Ye? Siapa?

Semalam .. ada orang pandang-pandang. Masa tengah beratur nak bayar parking. Dia pandang bukan sekali .. tapi banyak kali. Pandang-pandang .. Toleh-toleh .. Jeling-jeling. Kita macam nak tanya .. Ye? Siapa? Kenal ke? 

Tapi sekadar dalam hati sahaja. Tak terluah dengan kata-kata sebab kita bukan lah 'daring'. Penakut, penyegan ada ler .. Hehehe.

11 comments:

kakcik said...

Mungkin dia rasa macam kenal macam tidak, kot. :)

-gedek! said...

mesti dia ingatkan kamu ni artis...!

Farah Shamsudin said...

akak gojes sangat..

Tina Othman said...

hehe tapi kalau org lelaki tgk semacam, suspen jugak kan kc

miloais milo said...

orang cun ni memang selalu orang pandang2 - tengok2 kakchik!

Eliss Mie said...

kita pun selalu kena mcm tu :p

sisdee said...

hahahaha slalu gak kena..tp kita buat2 tak reti..takut org kata perasan lak..eh kita pun pnah buat kat org..sbb mcm kenal tapi tak ingat :(

mgkin salah sorang ur pmbaca blog kotttt

Scarlett O'Hara said...

Kena sentiasa berhati-hati.Manalah tau kot2 dia ada niat tak baik.

Azian Elias said...

kadang2 it happens to me too.. Dah tu macam nyesal lah pulak kann..

Prince of Noob said...

biasa la mcm ni... tgk org macam konal je... tp nak tanyo sogan... btw done follow - Noob

Anonymous said...

orang kalau dh famous macam tulah. semua orang kenal