Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Hadiah Raya Untuk Sendiri ..

Sempena Hari Raya .. marilah kita hadiahkan kaki yang banyak berjasa dengan Kasut baru buat dia. Nak jalan jauh kan raya ni .. Meh la cantikkan dia dengan pengalas kaki yang cantek bergaya. Kita kasi kaki hepi. Bila dia hepi .. bersemangat la sikit kaki nak melangkah ke rumah saudara mara nanti. Takat melecet sikit-sikit tu kaki tak kesah .. yang penting kaki dapat bergaya dengan kasut baru dia. Yeay yeayy .. kaki cantik .. kaki cantik. Hepinyaaaaa kaki raya tahun ni. Hehehe.

Apakah yang ini ?

Atau yang berharga RM289 ini?

Mungkinkah yang Hitam Itu Menawan ini?
Percayalah tiga-tiga i dont buy. Hati suka tapi tak jatuh cinta. Tak ada rasa ingin memiliki. 
Sian Kaki, kan. Ni sume hati punya pasal lah ni. Hehe.

Yang pasti Raya tahun ni, Cik SUV pun turut bertukar baju. Canteknyaaaaa .. baju baru dia. Lalalalalala ... *Hepi*


15 comments:

Tina Othman said...

hihi yg penting cik SUV dulu kan kc, kalau tina lah hehe

pinky said...

hehehe...rega kasut tu membunuhlah KC...huhuhu...

Ct Noraishah said...

aha la tina..betul tu.

Cik Puan Rara said...

aik,kaki x dpt lah hadiah.hehehe

Chekgu Azrine said...

wow..menarik warnanya..

knp xbli kasut baru tuh..lawa2 semua..hehe

@cu SaYaNg said...

yg bling bling tu menarik la KC

* FAR * said...

pilih jgn tak pilih.. ;)

JunAina said...

Cik kaki lambat sikit org nak tego kecikkk...cik SUV laju je org nampak. Semhangat nak raya ye KC...

Suara Kalbu said...

Kasut hitam tu cantik huhuhuh

diana said...

apa2 pun suv kena utamakan dulu...nak pakai kerap tu raya nanti...kan???heheh

amranaiman said...

cantik menarik :D

Peri PiA said...

cantik la kc,wah sekarang pia kena usha2 kete warna kelabu metalic(btl ke kc?)yg meluncur diats jln :)

mamAdam AqilJannah said...

nat kn KC b4 pregnant adam giler pki heels..skt2 kaki pn belasah jgk..huhu tp bile pregnant je trs sarung scholl..asben ckp ratus2 pn xpe jnji selesa..la ni jgn harap nk bg bini dia pki heels lg..dia soh jd bdk skolah blk..huhu jd raye thn ini nat isytihar pki kst old skool..hehe

#tapikasutyang1sttugojessgt^_^#

ct cheery said...

chantek kasut yg 1st tu.cheery sukew..hehe

SURIA AMANDA said...

suka si hitam manis..cung la KC...tp SUV tu yg paling penting..