Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Asam Pedas, Ayam Goreng Madu dan Sayur Cendawan



Asam Pedas Ikan Siakap ~ Feveret Misz-ella. Wangi rumah pagi-pagi bau tumisan *bau belacan* hihihi.

Ayam Goreng Madu Rempah Fiza ~ Feveret Aiman dan Sayur Cendawan. Oyster Mushroom feveret Misz-ella. Kalau yang butang atau yang kering dan kena rendam bagi kembang jangan harapsss Misz-ella nak makan.

Hanya 3 lauk yang terdaya di buat dek Misz-ella. Kelentang kelentung pagi-pagi .. sambil masak sambil minum Colla-Colla .. pastu gegas hantar anak sekolah .. balik rumah dan bersiap untuk pegi kerja pulak. Hidup gue memang gitu ler .. udah biasa. Sila la kawan-kawan *jamu mata sahaja*. hihihi.

14 comments:

pinky said...

ayam tu...aiman mesti 2 ketul...hehehhe....1 KC 1 abah aiman...=)

Peri PiA said...

sedapnya
nak beli la rempah ayam madu tu kc

diana said...

cendawan tu kakcik boh sos tiram ye??
kita pun suka masak gitu..lepas tu boh daun sup sikit...peghhh!!!

Ria de little star said...

masakan sendiri memang lebih baik... hmmm sedapnyeee...

Ria de little star said...

Pandai masak kakak ni.... ^____^

Lynda Che Lah said...

ayam tu nmpk menarik..nyumm

Tina Othman said...

fuyoo asam pedas

lamanya tak makan asam pedas, tgk kc buat rasa teringinlah pulak

faraherda.razalan said...

aduhai...sedapnya...superwoman la kc. sy pun tak sgp nak msk heavy2 mcm ni pepagi. huhuhuhu.....

Zurina Hj.Zainal said...

aiyoyo....lapar la plak tgk asam pedas tuh...

Kniedaz said...

semua saya suka kak...kalau saya duduk ngan kak, saya jadi gemuks huhu

Kesuma Angsana said...

3 lauk tu pun dah sedap sangat tu KC

azieazah said...

Kalu dah biasa masak ni, lempar-lempar pun tetap sedap.

azievee said...

Sedap nyer Kak cik ...menjejes ayaq liuq saya...hahaha

My Little Diary said...

huwaaaa feveret ku asam pedassss