Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Menyepi

Buat sementara ni, Misz-ella nak menyepi.  Nak diam takmo berkata-kata. OK kan? U ols tak kesah, kan. Alalala .. jangan perasan sangat ella. Tak da orang kesah pun watever or however. Hihihi.

Senyum. Tak perlu kata apa-apa.
OK Bye.  Jaga diri ye kawan-kawan.

10 comments:

Kakcik Nur said...

Harap2 dapat berjumpa dengan Ella Sabtu nanti, InsyaAllah. :)

Tina Othman said...

heee nak nak menyepikan diri pulak ni kc?

:: Mrs.Eady :: said...

ala jgn la senyap..

Kniedaz said...

janganla menyepi KC...kalau malas nak taip ayat, buh je gambar KC, Aiman atau makanan yang KC masak...hehe

diana said...

jaga diri bebaik kakcun..eh!kakchik..ekekek

-Sara- said...

take care kak

azieazah said...

Take your time, dear...

gadisBunga™ said...

jangan sepi lama lama... ;D

deno said...

akak nak g mana ni... jgn sepi lama2 ...

makcik tempe said...

janganlah menyepi. bowinglah kalau macam tu. mana misz ella yang ceria?