Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Whats Your Love Letter ~ Titipkan Luahan Kasih Anda dengan Julie's

Hai lovely readers,

I am back with my updates on Ramadhan. Ramadhan is a holy month. Ramadhan is a special month. A lot of 'rezeki' in Ramadhan. Have you heard people say 'Terbuka pintu Syurga di bulan Ramadhan yang mulia ini'. Ramadhan yang barakah, yang penuh dengan keberkatan dan dirahmati Allah SWT. Ramadhan yang istimewa dan sentiasa dinanti-nantikan kedatangannya oleh kita semua. Ramadhan yang pada akhirnya bakal kita raikan dengan ber Hari Raya.


Baru-baru ini, Julie's biscuits telah membawakan program 'Whats Your Love Letter' bertemakan 'Titipkan Luahan Kasih Anda dengan Julie's'  kepada kita semua.



The word titip also means 'Kirim' or 'Hantar'. It reminded me on how those days, we used to sent  Raya Cards to our love one to wish them Selamat Hari Raya. Every envelopes received from the Postman  make us excited. Then the card will be used as part of our Raya decorations. Ohhhh .. teringat zaman kecik-kecik dulu. Nostalgia sungguh!!
Dengan kecanggihan teknologi terkini, budaya menghantar Kad raya semakin dilupakan malah langsung tidak diketahui oleh segelintir golongan usia. People nowadays busy sending E-Card thru Whatsapp and other technology but this year, lets repeat this nostalgic moment with Julie's and surprise your loved one.



The Program launching  were held at Sime Darby Convention Centre on 23rd June 2015 and were attended by the orphanage from Asrama Darul Falah Perkim (ASDAF) and Rumah Anak Yatim Shifa', bloggers and members of the media.



Anak-anak yatim menulis kad ucapan Hari Raya untuk dihantar kepada yang tersayang

Encik Benny Chia, Pengurus Pemasaran Julie's Biscuits mengatakan bahawa tujuan utama program ini diadakan adalah untuk mengalakkan masyarat menghargai kesayangan dan meluahkan perasaan tersebut di atas Kad. Kecanggihan teknologi menyebabkan kita sering leka dengan dunia sendiri walhal keluarga tersayang, sahabat handai dan insan tersayang ada di depan mata. Yeahhh its true. We are just too busy with our own world .. masing-masing leka dengan 'gadget'  hinggakan yang kesayangan bagaikan tiada even mereka wujud di depan mata. Kecanggihan yang memisahkan kita sesama insan tanpa kita sedari, kan.

 Melalui kempen ini, pihak Julie's akan memberikan Kad percuma yang disediakan di pasaraya berdekatan yang mengambil bahagian. Pihak Julie's juga akan mengirimkan kad-kad tersebut ke alamat yang disertakan (terhad di dalam Malaysia sahaja). Pengirim hanya perlu menulis pesanan Hari Raya dan memasukkan kad yang lengkap diisi ke  dalam Peti Surat Julie's yang turut disediaka di Pasaraya yang terlibat dengan Kempen ini. Kempen ini akan berakhir pada 3 Julai 2015. Bagi yang tidak berkesempatan berkunjung ke Pasaraya, jangan kecewa kerana anda boleh menghantar e-poskad Hari Raya dengan melayari laman Facebook Julie's iaitu di http://www.facebook.com/JuliesBiscuits dan memuat turun e-poskad eksklusif tersebut.
So readers, lets do this together ~ Jom kita buat 'surprise' dengan hantar Kad Raya kepada kesayangan melalui Kempen Julie's ini.


Lets make our way to the Supermarket or download the E-card and Julie's will send it to our love one and together we will touched their heart. Bayangkan, betapa tersentuh dan terharunya hati mak, abah, suami, adik beradik dan sesiapa sahaja yang istimewa di hati kita bila terima Kad Raya ini nanti. Thanks Julie's for this special program. 



Selamat Hari Raya Mama. Maaf Zahir dan Batin. Kc love your forever ever. Moga sampai Syurga kasih sayang kita *sobs *



*Sampul Raya Percuma akan diberikan bagi belian Biskut Julie's seberat 700gm*

1 comments:

Suria Amanda said...

Wah menarik ni..nak cuba la...