Tuesday, February 21, 2012

Lepak Jap

Sebenarnya kan, at the moment kepala tengah ting tong. Tido malam jap-jap lena .. jap-jap jaga. Tu la akibatnya kalau dalam kepala ada tanda tanya, kan. Tapi kan .. walaupun ting tong, aktiviti Mak-Mak tetap berjalan seperti biasa. So, di Hari Selasa Malam Rabu di Puncak Alam kami berempat bertemu ~ Myself, Pinky @ Yanti, Dr. Rozzana dan Mardiana ... untuk sama-sama berterapi badan dan minda sambil hepi-hepi. Really fun .. really happy. Seronok tengok kepuasan di wajah kawan-awan.

Bestfriend ku Si Pinky @ Yanti.
Lepas aerodance, kita lepak minum kejap. One thing about friendship, belajarlah terima each other seadanya. Yanti dah macam adik sendiri. Tegur menegur .. marah-marah manja, perkara biasa. Tak penah gaduh .. tak simpan dalam hati .. tiada benci. 

Another bestfriend Dr. Rozzana and her daughter, Fathihah.
Kak Zana yang selalu busy. Harini pun dia outstation. Lagi tinggi pangkat ... lagi banyak tanggungjawab dan kerja menanti sentuhannya. Tapi bagusnya Kak Zana .. dia mengamalkan resmi padi. Makin berisi .. makin tunduk ke bumi. Mari contohi Yanti dan Kak Zana ~ Sudi mereka berkawan dengan org biasa-biasa macam saya yang tidak berpendidikan tinggi. Alalalala .. tetiba mood sentimental. Hihihi.

18 comments:

kakcik said...

Kalau persahabatan bersandarkan sijil mahupun pangkat, tak ada kawanlah kakcik nampak gayanya... :(

miloais milo said...

best banget sesekali berjimbaria ngan kawan2....

kasihibu said...

kakcik seroja
sya pun... :(

kakchik@ella said...

@kasihibu & kakcik seroja ..
saya pun ..

Dabel Aa said...

waaa teringin nk earodance....

Cik Rose Cute said...

bestnya...ada bestfriends hehehe

Ibu Darwisy said...

betul tu KC..kalo berkawan ni pilih intan pilih kaca..baik x payah kawan..

SURIA AMANDA said...

bila la dapat berjimba ngan kengkawan ni...

Suara Kalbu said...

Best dapat lepak-lepak macam ni kak. Lagi best kalau dapat yang satu kepala ngan kita.

Ida ni penyegan sikit. Maklumkan kerja dan pangkat kuli cabuk je. Pernah keluar dengan kawan reunion sekolah yang asyik bangga dengan status, harta dan pangkat dia. Kita ni rasa melukut je kat tepi gantang.

Terus malas dah ...

Mooniqueen said...

Boleh sy juin jadi bff sis tak?hehe...skrg ni org bile Dah besar pangkat n darjat, sombg...kite boleh tau walaupun dia ckp aku sme je mcm dulu...klise sgt kan..

shark said...

salam kak cik..sehat ke??

wahida said...

Alhamdulillah KC dikurniakan kawan2 yg baik...

saya tumpang hepi...

Mak Wardah said...

KC, happy baca persahabatan u ouls...Insyaallah mesti berkekalan. Kalau berkawan sebab pangkat, darjat & harta baik lupakan kawan tu.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

kak..nnt lepas ngan adik lak ye.

qemaishak said...

Beruntung ada kawan2 yang baik camni..

Melati Qistyna's Mummy said...

napa ting tong? Aiman mana skang ni, xde cite pon :)

Nyue said...

best nyer dpt jumpe kwn2...huhuhu...
windu dgn kwn..jealous dgn akak

kakyon said...

seronok kakchik di kelilingi kawan yg sefahaaman..lebih2 lagi yg boleh menerima seadanya..