Kalo sebulan ada 40 hari ...

Monday, September 27, 2010

Kalo sebulan ada 40 hari .. hari ke 41 aku akan dapat gaji. Tu kategori apa tu? Bad, Very bad or ok la tu?


Boss di sini punya prinsip 'U complete your work, i pay u'. Dia kata lagi .. kalo keja baru 25 hari .. how to pay u 1 month? Betul gak eh. Hehe ...

Aku n the gang dah biasa. Kitorg tak manja like org gomen or org bank yg baru 22 ari keja, dah di byr gaji 31 hari. Best la korang. 




p/s :- sekadar brkongsi cerita. Hehe ..

You Might Also Like

4 comments

Follow by Email

Like My Facebook

put your fb fan page like here