Wednesday, September 22, 2010

Nak kena romen-romen dulu la pulak .. Ish !!

Sebelum kuar rumah kena romen2 dgn dia dulu. Gatai, kan? Kena belai2 .. kepit2, gosok2, ramas2. Ngada tau. Benci aku! Tak layan kang muka senget pulak. Ko punya pasal la ni, kan dah lambat. Pkl 8.25 baru aku kuar rumah .. masuk keja kul 9. Sib baik line clear.

Ingatkan dah tukar fesyen rambut lurus dan pendek ni senang rupanya ... Masa panjang kerinting dulu, pas mandi aku touch n go je. Yg ni ? Kena keringkan dgn towel .. pastu exercise kan dia dgn hair dryer .. kepit2 .. gulung2 .. ngada kan? Kalo aku tak buat camtu .. mula la rambut aku senget benget ala-ala sotong. Padan muka aku .. gatal sgt nak berambut pendek pdhal laki ckp biarkan panjang. Rasakan .. Hehe ..

p/s : yg org lelaki ni pun satu .. apasal suka sgt tgk pompuan rambut pjg? pendek pn lawa apa ...



9 comments:

Stubborn Gurl said...

wahhahaa...
tjuk entry mcm bau2 18sx je..
rupenye pasal rambot die..

hapeda akak nih..
wat propa pagi2 ni..haha

kakchik@ella said...

kalo akak tgh biul mmg camtu dek. bengang dgn rambut pagi2. Geram!!

Kuman Chaos said...

hahah ringan-ringan tu takpe..
pendek best aper.. tak yah renyah nak belek tiap hari.. saya pernah rambut panjang dulu masa study.. payah nak jaga weh...
kuman "jutawan" Entry

kakchik@ella said...

pendek mmg best dn selesa kuman. yg tak bestnya mulai esok akak kena mandi 10 min lbh awal. kena allocate masa utk blow rambut pulak. boring!!

AiDa AzRyN said...

Haha~ hengatkan hape tadi.. berdebar-debar aida baca tadi.. :P

Kan?aida pun tertanya2 npe laki suka gurl yg berambut pjg.. hmm

tajnur said...

Assalamualaikum
Bergantung kepada jenis lelaki. Mmg diakui, lelaki suka pada perempuan yg berambut panjang kerana suka kpd perkara2 fitrah (w/pun bukan semua).Contoh fitrah lain, suka tengok pemandangan kat kpg2, sungai2, tasik dsb. Bknkah fitrah seorang perempuan berambut pjg, yg terurus rapi dan berhati2 membuat sesuatu pekerjaan w/pun melecehkan tetapi itulah hakikat yg sepatutnya.

yuyu said...

kah3.,..ingat kan ape td...pasal rmbut rupenyer..

Ainil Hawa said...

sy suke rmbut pjg
walaupun lebat n susa nk diuruskan,
stil istiqamah nk bela sepjg yg mungkin mcm arwah nenek moyang saya :)

kakchik@ella said...

Korang2semua ..

sori la ek kalo rasa terkena. tak berniat pun. cuma masa blow rambut tu dah lambat, dlm ati dok merungut 'ish .. nak kena romen dgn ko dlu pulak pagi2 ni' tu yg i buat entry cmni. Hehe ..