Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Blog-blog best yg aku pegi ..

Ha3 .. Dah tentu sume blogger akan merempit dan parking kat tempat-tempat yg dia suka. Me too. So ni ialah Entry bongkar rahsia tmpat aku suka lepak selama ni. So readers .. lepas baca n3 ni, dnt 4get to join my lepaking ye.

1st Blog yg buat aku tergoda ialah Encik BenTokey ayam yg rekomen kat aku. Dia ni sokmo rajin  cari blog best2, pastu info aku. Bagus arr ko D. Cari lagi weih. He2 .. Aku pun gi arr skodeng blog dia. Wah .. suka aku dgn Blog Encik Ben ni. Siap aku buat n3 khas utk dia kat sini. Padahal dia belum tentu tau pun. Tapi kerana aku menulis kerana ini, so aku tak kesah.

Blog Adik suka merepek ni  aku jumpa masa parking kat tempat Encik Ben. Pastu diam2 aku gi skodeng blog dia. Best .. best .. Memang best. Ringkas, padat dan berisi. Yg penting, mesej disampaikan secara  halus, berhemah dan ada class. Senang cerita, korang gi tgk kat sini. Baca every n3. Jgn lupa tau. He2 ..

Blog hantu penanggal punya badan dan  Adik K,  Adik suka merepek yg suggest kat blog dia. Aku gi skodeng lagi. Dah macam FBI lak aku eh. Asal ada info je aku gi skodeng. Ha3 ..

Walaupun dia pelik sbb tak da kepala, tapi Blog hantu penanggal punya badan penuh dgn kisah benar yg lucu lagi kelakar. Entry pasal hotel buat aku gelak guling2 sbb teringat saat2 keja kat hotel dulu. Terus terang arrr .. gaya penulisan dia memang tersgtlah bersahaja dan menggoda. Betul SUXX .. akak dah tergoda. Ari-ari akak skodeng ko kat rmh dik. Wat u do .. where u go .. who u with .. how u feel. Sume akak tau. Ha3 ... Akak siap rekomen blog ko kat fren2 lagi. Utk dijadikan teman di saat keboringan semasa keseorangan di opis. He2 ... 

Adik K aku sgt suka. Blog dia penuh warna warni. Sedih, pilu, suka suki dan kdg2 maki. Ha3 .. Saat membaca entry dia, ada kalanya seperti melihat diri sendiri sebab ada kesamaan.  Wah .. aku siap feeling2 gitu .. Ha3 .. For that reason, akak bagi ko extra point ye dik. Ko suka kan ... He2 ..

Tengah syok lepak kat rmh hantu penanggal punya badan, terjumpa lak dia ni - para jamaludin. Mmmm .. sapa dia eh? Nama unik, len dari yg len. Apa lagi? Skodeng lagi la keja aku. Aku punya 1st impression .. Fuiyo .. berapi-api dia ni. Ni sebijik mcm aku zmn muda2 dulu. Laser, berapi, berani dan suka maki!! Ha3 .. Sama spesis rupanya kita dik. Tapi semenjak umur dah byk .. hormon pun dah makin low .. mana pegi entah sikap aku yg camtu. Dpt tgk ko pun jadi la dik. Boleh gak akak feeling mcm dulu2. Ha3 ..

Eh .. penatla aku buat n3 khas utk korang-korang ni. Yg aku ni pon sama, gi buat n3 psl diaorg tu watpe? Bkn diaorg suruh pun, aku yg gatal mengada!! Ha3 .. Aku nak share dgn readers lain la. Mana la tau .. kot ada yg jadi mcm aku. Tergoda .. jatuh cinta dan follow je kerjanya. Ha3 ..












13 comments:

Ben Ashaari said...

er..saya tau.. hehe..tqq sbb sudi singgah blog saya ..

theblabber said...

nnt saya cari blog mana lagi best hari jumaat ni.
apa pun, terima kasih :)

Misz-ella said...

En. Ben,

la .. shy2 cat rupanya. no wonder la dtg senyap2. he2 ..

Misz-ella said...

theblabber.

i want more. yg best2 shj tau. he2 ..

sarah-najwan said...

salam..nati nk terjahlah blog2 yg awak bgtau tu..ki3

Misz-ella said...

gi la sarah,

sure no regret tau.

Unknown said...

nak ekna terjah list kak ella nih..
kuman "menara .." Entry

Misz-ella said...

Wah Kuman .. xcitednya ko smpai 'kena' jd 'ekna' Ha3 ...

Sib baik akak paham dik. Jom Kuman, join akak lepak kat situ. He2 ..

::Budak Degil:: said...

sy xde dlm list?..
oh sedihnye...huhu

Misz-ella said...

Ko kategori lain la Ein .. later2 free akak buat. Dont sad2 k .. Hehe ..

Unknown said...

hahah..skali en ben dtg komen~

liyana afiqah said...

kak , kalau ade lagi yg latest inform lah . :)

cikpuanhady said...

hihihi..menarik2..akan diskodeng nanti..

Jom skodeng :Notre Belle Histoire