Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Ingatkan aku je, rupanya ramai yg merempit malam2 ..

Ingatkan aku je suka merempit malam2 .. sekali mlm semalam aku tengok .. uish .. ramai rupanya yg 'sespesis ' dgn aku. Malam best ..traffik clear .. siap boleh speeding + koner baring lagi. Sempat lagi eh kita blog 'rempiting' sebelum tidur. Jgn lupa singgah rmh aku tau .. tak jauh ... lepas selekoh tu je. Hehe ..

Alamat? Eleh .. mcm korang tak tau!! hehe ..

1 comments:

tajnur said...

Assalamualaikum
Biar betul, mlm2 Jumaat pun ramai yg merempit? Laju2 pulak tu, sampai berbaring2 pulak. Isyy kalau mlm lain yg wajib tu, macamana rupanya ya...