Wednesday, September 29, 2010

C the leg la .. wat la u!!

Fren .. U dont play2 arr. Omputeh kata 'Dont Judge the Book By It's Cover'. Melayu kata .. apa eh org melayu kata .. hah .. Tengok kaki arr ... Omputeh poyo kata .. C the leg la. Gitu la kot lebih kurang. Hehe ..

Ada ke patut dia buat muka terkejut bila aku bagi sepiring agar-agar ijo buatan ku sndiri. Dia tak caya aku buat. Eleh .. 

Siap komen 'Betul ke ni ? Mcm tak caya ko pandai masak'. La .. Selama ni ko ingat aku 'stupid beauty' ke?? Ha3 ... Tipikal tul la ko ni. Sokmo tengok kulit bukan isi. Bkn agar-agar ijo je babe .. Yang ni,dan ini pun aku bole tau. Hehe ..


So Fren .. I'm not only beauty outside .. inside also u know ... (La ... dtg balik penyakit perasan aku .. lama tak da nih) Hehe ...







4 comments:

kakyon said...

adinda ni betulah..
pagi2 dah buat lawak..
bak mai sepiring lengkong ijau tu..hehe

kakchik@ella said...

Semulajadi kak. Hehe ..

tajnur said...

Assalamualaikum
Dlm realiti hidup, mmg masyarakat Melayu,`Judge the Book by it`s cover`. Semasa di U, kalau kulit X cantik, para pensyarah mesti mencemek dan X berapa nak baca pun krn persepsi mrk mmg mcm tu! Agar2 ijo ni kosong je ke atau ada campur2 dgn bahan2 lain?

kakchik@ella said...

ada puteh bkat atas. Hehe ..