Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Bagaimana ia bermula ..

Mula2 dulu .. 4 org ni je baca blog aku.

Tokey ayam, Tuan Besar (Boss aku la tu), Kak Senah dan Tokey mutiara

Pastu aku suruh geng2 gediks (aerobic le ..) baca. Cam poyo je n3 aku dulu2. Normally penutup dia aku tulis camni :- Bye korang .. Take care korang .. sayang korang sume. Eee .. geli, kan. Aku tulis camtu sbb aku rasa mcm ckp dgn kwn2, that's the way i show my love to them.

Skrg ni tempo dah lain. Dah mula menerima realiti bahawa yg parking kat blog ni bkn kwn2 aku je .. tapi bakal-bakal kawan jugak (sudi ke jadi kwn aku nih .. chewah .. ayat menggoda tu ..) Hehe ..

I started my blogging world secretly. Sampai sekarang adik beradik sendiri pun aku tak bagitau. Nape tah .. takut diaorg gelakkan kot? Hehe .. Nak war-war kat Fesbuk pun segan. Aku ni nampak je mcm bagus tapi sebenarnya hati kecut. Hahaha ..

Watever .. bak kata En. Ben, dlm berblogging ni yg penting HEPI. Aku tengah hepi ni. Bye korang .. Take care .. (ha .. dtg balik dah penyakit lama tu ..) Hehe ..

2 comments:

Aida Azryn said...

alamak.. akak sebut ayam.. tetiba aida lapo ayam goreng.. hehe~ :D

Misz-ella said...

Aida ..

tokey ayam tu punya ayam best giler tpi wat smntara ni dia mnyepi skjp. Geram akak!! hehe ..