Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Abai ...

Dalam keadaan kepadatan jadual hujung tahun ni, banyak yang terpaksa dikorbankan (diabaikan).  
Macam tu la hidup kita, kan. Harus fikir kan yang lain-lain, bukan hanya diri sendiri. Well, that is what we call Challenge of Life. 

22 comments:

Tina Othman said...

apa yang abai kc? blank je tu

Melati Qistyna's Mummy said...

Hah tu la, apa benda yg abai tu, kc rasa. Terabai ke.... Hehehee

Fara said...

Sape yang terabai tu KC? Atau, abaikan saja benda yg menyakitkan hati? Apekah?

diana said...

kakchik dah abaikan sapa ni??

Anaa said...

abai?? babai?? kita tertinggal coach ke.. hihi.. sengaje eh, kasi kita tertanya tanya..

eliyaezlinalias said...

mesti kc terasa diri sendiri mengABAIkan diri sendiri sbb sibuk lately kan...kesian kc...
xpee nnt da surut sibuk tu, gi sesi manja2 diri okeh!

MaMa AiNi said...

kadang2 kita terpaksa mengabaikan perasaan sendiri juga..he2x..semuga pengorbanan KC akan berbaloi..

cik panadol said...

bila pulak KC potong rambut ni....ni mesti rambut tu yg terabai kan hehe...

JunAina said...

KCE...lebih vouge berambut baru!

ainnoraini said...

rambut baru yee..
nnpk sweet jer...

Izan Ishak said...

KC...rambut dah pendek lah...comel!

Kella said...

eh wajah baru ya! rambut dah pendek lerr... cuwit!

MamaYatie said...

bila kak chik potong rambut??

qemaishak said...

wah rambut baru...nampak cam amoiii cute

munna said...

wah rambut baru ke kc.....

Ct Arina said...

time bile kc potong rambut??

makdara TERdiva said...

KC ku syg, jgn lupa apam esok :)

shark said...

hottt mummy :)

Ezzah Aziz said...

wey...rambut tuu!!!???

Anaa said...

tadi entri tak appear.. ni baru ada.. kenapa ye..

abai ni macam ala2 berkorban ke KCE..?

el said...

wahhhh new look 2012 ke tuh..kerrrrrrlaasssssss ko kc hahahaha

gedek! said...

uncle takot potong rambot!

larikkkk!