Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Bila adik manis datang bertandang

Kecoh sekejap rumah bila adik-adik GHMB beraya di rumah kita ... dgn ragam anak-anak turun naik tangga .. main tarik tali .. pastu tengah-tengah main tetiba Aiman cakap ... Haaaa .. dah ada yang menangis .. lalu berkejaranlah ibu-ibu muda ini menjengok sambil dalam hati berkata ..."anak aku ke yang nangis tu" *hihi* Riuh jugak rumah dgn gelak ketawa senda gurau ibu-ibu muda dan gorgeous ni. Weeee .. meriah. Cantek kan gambar Candid ni. Natural dan cun.

Amy, Cath, Fiza, Shilla, Siti dan Maz .. Mekaseh datang rumah KC. Mohon ampun maaf andai ada kekurangan di sana sini. Terharu bila adik-adik manis ni salam cium tangan kita sebelum pulang. Almaklum ler  .. Misz-Ella paling 'senior' disini. Auwwww .. dah tua. Hihihi.

Ini bukan juadah diaorang tapi hidangan hari Isnin malam untuk Keluarga Razman *bestfriend Aiman* yang datang beraya. Kari Ayam, Ikan Berlada, Kubis Goreng. Check In dapor 6:45 petang .. before 8 everything done. Indahnya Syawal bila kita raikan dengan mengunjungi sahabat handai saudara mara, kan. Untuk Misz-Ella .. tiada istilah Open House tapi kalau ada yang sms atau telefon mahu datang .. Misz-Ella jawab .. Datang la. Its my pleasure to receive you as my guest. Datang dengan niat yang baik .. Misz-Ella sambut dengan hati yang terbuka. InsyaAllah.


*Foto ihsan FB GHMB* Tq for uploading the photos, adik-adik*




11 comments:

pinky said...

hehehe....walau KC plg senior...tp KC nmpk plg muda...auwwwww

Unknown said...

eh nampak macam sebaya sebaya gitu je..mana ada nampak senior sangat pun..

nak nak..!

tak penah lagi jumpa KC..

JunAina said...

Tak ada jugak open house, dah bertahun2 tapi tahun ini anak2 request nak jemput kawan2 datang rumah. kalau sudi datanglah sabtu ni ke kajang utama...:)

Anonymous said...

he he,, nampak pink jer semua!

Izwa Kamaruddin said...

meriah !

Azian Elias said...

akak pun tak ada istilah open house this year. nak mai, call or sms or whatapps..

Sheherazade said...

nak dtg blh? :)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

teringin nak ke rumah kc tapi jauh nau...huhuhuhuh...

Pia said...

"warna2 ceria!"

kakrose said...

kami nak datang!

Uji Hussein said...

Kalau dekat, boleh le kita saling berkunjung.