Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Selamat Datang .. Welcome ....


Salam buat yang mengunjungi 'Dari Jari-Jari Halusku ini'.  Buat yang pertama kali .. Selamat Datang .. Welcome.  'Dari Jari-Jari Halusku' adalah blog peribadi saya.  Semua tulisan di dalam Blog ini adalah tentang saya dan kehidupan serta pengalaman yang dikutip 'Along the way'.  Semua pandangan dan pendapat di dalam Blog ini adalah dari kaca mata saya sendiri, tidak berniat untuk menyinggung perasaan orang lain.  



'Online Diaries ??'  Mungkin tidak .. Kerana 'update' saya tidak brdasarkan masa dan hari ... Tetapi berpandukan pada 'mood' dan situasi.  Hehe ..  

Buat yang suka ... Terima Kasih dan jemput datang lagi ye.  Kalau mahu 'Follow' juga boleh, amatlah saya alu-alukan.  Hehe ... Buat readers yang keep on repeating visiting blog saya yg tidak seberapa ini .. TQVM. Appreciate your 'clicks' on misz-ella.blogspot ini.  Keep on reading ya.  Semoga perjalanan harian kita  dirahmati dan sntiasa di bawah lindunganNya.  Amin.


2 comments:

Sidratul Muntaha said...

singgah lagi ini hari.

Unknown said...

LIKE...(mcm kat fesbuk..hihihi)