Friday, July 29, 2011

Bertemankan sang awan ke kampung halaman

Bila tengok jam di tangan, hati bagaikan kembang setaman. Yeay .. kapalterbang dah nak mendarat. Berbunga-bunga hati kita. Rindu kat kesayangan .. rindu kat tilam dan bantal .. rindu kat bilik mandi di rumah sendiri .. rindu kat teh tarik. Haih .. camna la nak gi holiday lama-lama yer? Baru 2, 3 hari di tempat orang sudah rindu tanahair sendiri. Walau hujan emas di negeri orang ... hujan batu di negeri sendiri jugak pilihan hati. Bangga weih jadi rakyat Malaysia.

Masa kapal terbang tinggi-tinggi .. awan rupa camni.

Awan "Nano" kot ni?
Betul ke ada awan bernama "nano" eh?

Nano .. Nano .. Nano .. Nano ...
Sapa ingat lagi? At one time .. lagu iklan ni meletop u. Hihi.

Bila kapal terbang dah makin rendah, rupa awan makin berubah.

Awan makin menjauh .. yang kelihatan hanyalah pokok sawit.
Itu namanya dah dekat sangat nak mendarat. Yeay .. Terima Kasih Abang pilot Malaysiaairlines yang telah berjaya memulangkan kami ke Malaysia dengan selamat. AILEBIU lah MAS.

Dijemput oleh Yanti@Pinky di KLIA. Tq Fren. Sanggup dia bersusah payah meredah lebuhraya menjemput kami berdua. AILEBIU lah dik.

Safely landed in Malaysia at 12:40pm. Alhamdulillah .. segala urusan disana dipermudahkanNya. Walau ada sedikit pahit ..  yang manis jugak akan dikenang sampai bila-bila.






10 comments:

diana said...

pi mana sebenonye ni kakchik??
tak bagitau pun..
mesti takut kita nak ikut ni..
hahahah

rara pinkmafia said...

huaaaa rara jugak yg tak penah naik kapal terbang.

Ct Arina said...

alhamdulillah, selamat sampai^^

Melati Qistyna's Mummy said...

Smpi dh blk pn xtau kc p mana, hehe.

Yg tang gula nano tu, kita ingt lg Dia :p

Farah Shamsudin said...

kc kemana nii?

Bulan said...

akak p mne?

kakyon said...

dinda pergi mana?

eiela said...

jalan-jalan mana nih..

Puan Kutu said...

sy setiap kali jalan jauh mesti beli nano nano tu.haha..

alexa yussida said...

welcome back kakak :D