Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Pengorbanan

Ringan bahu .. ringan kepala = lega.
Saya hepi bila dah capai kata putus untuk satu persoalan yang bermain di minda seminggu yang lepas. 'Moody, down, sedih .. macam orang putus cinta saya minggu lepas. Sian saya, kan. Hihihi.

Walaupun perlu berkorban sebanyak 4 angka, saya masih gembira dan bahagia. Duit banyak tapi tak bahagia pun tak guna jugak, kan. Happiness is priceless la kawan-kawan. "Pengorbanan yang membahagiakan". Hihi.

12 comments:

Peri PiA said...

:),MMG ADE PENGORBANAN yg membahagiakan :)

risa said...

wahhhhhhh 4 angka tu..
pasal nak jadi couch tu ye kak?
tapi bila baca pengorbanan yang membahagiakan rasa sejuk je lah kak:)

qemaishak said...

Duit boleh dicari..kebahagiaan sukar dicari, pengorbanan yang berbaloi tu kakchik..

Ummiakid @ lily said...

setiap detik pengorbanan itu mmg perlu di bayar. samada herga itu membahagiakan atau tidak tetap dinamakan pengorbanan. apapun pengorbanan yang membahagia mmg indah dlm kehidupan dan kalau boleh nak dpt selalu ekk KC

diana said...

setiap apa yang kita mahu memerlukan pengorbanan..:)

Rtp Farra Arisha said...

mesti besar dan berharga pengorbanan yg sis lakukan tu kann.
happy saturday!

!eNa PnG said...

pengorbanan memang tak boleh nak di persoalkan...:)

pasti bahagia akan pasti datang kembali di kemudian hari :)

Liza Abu Bakar said...

byk duit tu... meh mintak sikit. nak happy bukan duit semata-mata. ada byk juga faktor lain kan..

EZAN IDMA said...

duit bukan segalanya kan

mommynana said...

terkorban dek pengorbanan mmg la sakit..tapi kemanisan selepas itu kt tatau kan? tkcare dear... ;)

Farah Shamsudin said...

yea.. duit bukan punca kebahagiaan..

toyolkiut said...

alhamdulillah.
pngorbanan nilai nya sukar d mngertikan..