Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Ada 'chemistry' lah ..

Ada sesetengah orang .. baru pertama kali berjumpa .. kita dah boleh 'ngap'. Eh .. 'ngam' bukan 'ngap'. Silap. Hihi ... Tak baik tau 'ngap' orang. Hihihi.

Itu maknanya ada 'chemistry'. Ada persefahaman antara kita. Wahh .. lepas pertemuan pertama maka adalah pertemuan yang ke 2 dan ke 3. Buat teman-teman yang ada 'chemistry' dgn saya*well .. u know who u are* Harap-harap friendship forever. Jom kita jaga 'chemistry' tu. Hihihi.

20 comments:

MamaEma said...

bila nak ada peluang jumpa dgn kakcihk ni erkh..hehehe

Isteri Encek Bard said...

FREINDSHIP FOREVER WIT U KAKAK CANTIK HIHIHI

eliyaezlinalias said...

msa SPM dlu chem dapat A!!!<---tade kaitan ngn tajuk! sekian! heheheh

MamaYatie said...

betul2..ada jugak yg tak pernah bersua...duk chatting2 jer..tp rasa sngt serasi..hehee

Hani Syahani said...

betol3!!!

nazirah said...

wah nak ada "chemistry ngan akak gak huhu ;)

makdara TERdiva said...

ye KC..bkn senang nak dptkan 'kimia' tu :)

diana said...

kalau kita pulak malu nak jumpa orang2 macam kakchik ni..sebab kita ni suka rasa rendah diri bila jumpa orang2 hebat ni..:p

RynaHakimi said...

stuju ngan akak..tak semua org kita dapat rasa chemistry tu..susah nak cari org yang boleh 'masuk' ngn kite =)

Princess Nur said...

ada chemistry = ada kimia..hehe

Bulan said...

akak,kite ade chem x?
bio mmg la xde kn. ehee

ieda said...

aah saya pun teringin nak jumpe akak ! :)

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

gua pun teringin nak jumpa akak..gedek tak gua

Adzriel AB said...

subjek fizik ok, chemistry ni kureng sikit.. tapi yg chemistry yg ini...i like!

Mama Zharfan said...

bila lah agaknya kita nak jumpa ni...

Peri PiA said...

btl tu kc,hrp kita ade kimia hihi

alinac lover said...

ya btoi2~

risa said...

kakak!! dengan saye agak2 ade tak??
pandang ngan mata kelip2 neh:)

babylove said...

KC.... ngan saya ada x kimia tuh???

bersama kak Es said...

kalau sebatian kimia mmg sebati betul. kalau ada chem pun mmg boleh ngam kan ...
dulu amek Chemistry gak kat sekolah .. hehe