Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Kasi panas ..

Jom kita kasi panas. Almaklumlah .. ai kan puasa arini. Sejuk dingin sepanjang ari la kat opis ni. Dah la duduk bawah A/C. 

Sessi panaskan diri dengan melarikan diri dari tempat duduk sendiri membawa diri ke 'pantry'. Bukan curi makan tau .. curi haba panas jer. Hihi.

Tak cukup panas lagi?? Jom panaskan badan dengan Raja Buah ~ Durian kampung yang didatangkan khas dari Balik Pulau, Pulau Pinang oleh jiran saya, Kak Ani.  Durian kampung Balik Pulau terbaik. Masalahnya saya tak boleh makan durian waktu malam. Nanti tak bole tido. Hmmm .. sok pagi la jawabnya. Sabar .. Tunggu .. Takkan lari durian dikejar. Hihi. Tima kaceh banyak-banyak Kak Ani. 



15 comments:

Ibu Darwisy said...

nyem..nyem..tgk sedap je kan KC, tapi ct x makan doyan..

aizamia3 said...

kelmarin baru beli durian kat pasar malam sebab anak merengek nak..

ai tak suke durian..

Isteri Encek Bard said...

durian..... bling-bling mata

Tina Othman said...

sedapnya..lama tak makan durian

Cik Ina Do do Cheng said...

saja ye nak bagi orang geram. bestnya durian .cik ina suka wat tempoyak.ceria je muka orang posa tu. cam tulah baguskan.

Ct Arina said...

sedapnye duriannnnn >_<

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

syodapnya itu durian...

ani said...

Sedapnyaaaaaaaaaaa...kak chik, Ani tak kira siang or malam...belasah jerrr.Antu dereyan niii....

RynaHakimi said...

semalam rina pon dapat doyan dari jiran sebelah..hehe..tapi sayang plak nak makan..ngeh3..anyway, selamat berpuasa ye kak =)

azleen said...

Berseri wajah kalau berpuasa..Lama tak singgah umah...Sihat?

nazirulhazwan~ said...

pergh! baru makan semalam 7 bijik, wakakaak

diana said...

bestnya ada jiran gitu..
banyak tu dia bagi..
buat bubur la kakchik..
makan dengan pulut buat sarapan.

ShErA said...

durian... sedapnya... lama tak makan...

Peri PiA said...

nakkkkk,hehe

mmg cejuk hari ni

kay masingan said...

eh kenapa kat sabah musim durian belum ada? tak boleh ni....rindu sangat makan durian...