Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Jangan pandang lama-lama

Nape pandang-pandang?
Boleh pandang bukan tak boleh. 
Boleh tenung .. bukan tak boleh
Tapi awatnya yang tenung lama-lama?
Ai cantek sangat ker?
Dah macam nak makan orang lak ai tengok. 
Hihi.

12 comments:

makdara TERdiva said...

dia lapor kot ..haha!

Izan Ishak said...

takut juga kalau kena tenung ngan org lama2 ni... kc lawa sgt hari ni agaknya...

eiela said...

dia tak pernah tengok orang kot. hehe

Latest Entri :
Semoga Si Dia Tabah

Alin Marlini said...

sb cun tu yg dia tengok...

kak ina kl said...

ella..dia nak tanya apakah rahsia anda, nampak muda selalu

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

dia blogger kot sis?dia nak panggil KC!!! dia malu..hik3

alinac lover said...

kak chik..yong ingt akan ke KL sabtu ni...maybe sampai khamis kot disana..

Peri PiA said...

u mmg ctk :)

alinac lover said...

kc..asam jawa kepal tu xdak jual kt kl ka? kt sni byk hehhee

kc nak brapa.ckp ja..nnt kalo yong jd p sna..yong bwk naaa

suhaili sarif said...

saya kalau org tu cantik,segan nak tenung lama-lama..hehe
kalau saya jmp kc,mau saya tunduk je.hehe

Ibu Darwisy said...

erk..hati2 KC kdg2 doeg ni tgk2 ade makno..heheheh

Ct Arina said...

kc ayu lagi sopan.. cakap pun mcm lembut je.. catch people eyes ^_^