Ben Ashaari dan isteri

Sunday, July 31, 2011

Semalam jumpa Mr. and Mrs Ben kat Sogo. Ya Rabbi .. dasyat betul ketaksuban orang kita dengan Sogo tu yer .. Belum bukak lagi dah ramai menunggu depan pintu. Pak Guard tu mesti senyum lebar punya ..... ramai jer yang rela membantu jika perlu. Hihi .. Lama ooo tak pegi Sogo .. last pegi masa jumpa diaorg berdua aritu. Bila tu?? Entahlah .. lupa sudah. After all it's not my favorite spot for shopping. Gi situ sebab nak jumpa kawan jer. Dah jumpa .. makan .. terus balik. Apa pun kita tak beli.

Gambar Mrs. Ben harus di 'shade' .. Thanks for the cenderahati Mrs. Ben. Cantek. OK kakchik pakai. Len kali beli lagi eh .. Amboi .. Bagi betis nak paha lak dia. Over!!

Tuan Bodigard i orang yang paling hepi bila jumpa Ben Ashaari. Masa mula-mula jumpa Ben dulu .. 2 hari berturut-turut dok sebut nama Ben. Excited dan minat sungguh dia pada Ben. Peminat setia Hanis Zalikha gak dia ni. Malam semalam dia jumpa Keknis lak. Suka betul dia.

Motif ambek gambar dari tepi?? Nak tengok rambut sendiri!!

Dah macam kat Tanah Abang, Jakarta.

Penat sopink gamaknya diaorang ni??

Pastu kita gi Kenanga .. sayang barang yang dicari tak ada. Balik konon nak ronda Bukit Bintang. Alahai ..Bukit Bintang pun sesak gilar!!!! 2 jam 'stranded' kat sini. Ni baru betul-betul "Jalan-Jalan Cari Pasal". Padan muka ai. Hihi.







You Might Also Like

29 comments

Follow by Email

Like My Facebook

https://www.facebook.com/norzaila.ismail