Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Makin dekat ..

Ada kalanya .. makin dekat makin terasa pedihnya. Patutnya bahagia. Pelik tak? Biasalah .. hati dan emosi .. kdg-kdg susah kita nak duga. Atau mungkin ini padah bila cuba memaksa hati untuk sesuatu yang hati tak rela. Tu la pasal orang kata .. jangan paksa hati. Nanti hati tambah sedih .. nanti hati makin sakit .. bukan makin baik. Kesian kat hati, kan. Yang penting, buat sesuatu dengan rela dan hati terbuka. Barulah hati riang ria macam kanak-kanak ribena. Hihihi.



14 comments:

Isteri Encek Bard said...

betul tu kak, thinking positif sellau :)

MamaEma said...

positif..positif....

dayah aziz said...

hati mmg cmtu...positiv2

My Little Diary said...

hati kan fragile...huhu
cepat terasa..

kakchik@ella said...

My Little Diary @ Rima, Setuju!! Hati fragile .. jap-jap terasa sbb hati perempuan lembut mcm kerak nasik, bkn keras mcm batu. kan rima kan ...

Aku Ibu Muda said...

suka ayat kak cik...buat dengan rela...mesti riang ria...hihi

Ujang9897 said...

sempoi2 jer baru awet muda..=)

Anonymous said...

kalau dh cam tu, elok terusterang saja. jangan memendam rasa nanti hati lagi terluka.

azila said...

besday woman xleh sedih2 tau kc..heheh

Peri PiA said...

jaga hati sukar

sarah-najwan said...

pucuk pangkal hati..jika suka..buat keje pom sonang..jika sebaliknya..mmg serba xkena

Ezzah Aziz said...

kenapa pulak fren...

alinac lover said...

tp yong..skg ni byk skit hti huuu

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

kak...adik ni lg mudah terasa..naper ye?