DAIM

Friday, July 15, 2011

Chocolate lovers mesti setuju kalo saya katakan yang Coklat Daim adalah sangat sedap. Tapi kalo ada yang jawab "No" atau "Nehi"*versi Hindi* nak buat camna kan .. Nama pun "selera masing-masing". 

3 packets of Chocolate Daim bought from Langkawi last week. Sekarang dah tinggal 1 je. Sapa suruh sedap sangat .. kan dah laju ai "ngap". Hihi. Kalau korang pegi Langkawi, jangan lupa beli chocolate ni ye .. RM14.90 sahaja sebungkus. Kat KL RM19.90. Beza RM5 .. memang patut la beli kalo udah di Langkawi, kan.


Meanwhile, today i bought 4 more bottles of Chocolate Almond from Fayyedh Coco. Sangat sesuai dengan selera Chocolate lovers seperti saya. Untuk sayakah? Oh tidak .. untuk teman-teman lain yang setuju bahawa Coklat keluaran Fayyedh Coco adalah sangat sedap. Kan ai dah kata .. U can trust me*Eh Ella .. jangan riak, dosa .. Tuhan tak suka* Hihi.




You Might Also Like

19 comments

Follow by Email

Like My Facebook

put your fb fan page like here