Kisah "R"

Friday, July 15, 2011

Hairan, pelik dan keliru dengan sikap pemilik-pemilik "Studio R" yang bisnes nya sepatutnya bercirikan "Customer oriented" tapi kedatangan saya dan teman disambut sebaliknya. Macam nak tak nak dilayannya kami .. walhal kami "customer" .. bukankah kedatangan kami bermakna "rezeki"?

Kedatangan kami tak disambut dengan "Salam" atau "Hai". Sebaliknya disambut dengan sikap acuh tak acuh dan "unfriendly". Kalau salam tak dihulur .. ungkapan "Terima Kasih dan Datanglah lagi" memang la "Jauh panggang dari api".


Perhaps the owner is lack of marketing and public relation skill? Or maybe the place is strong enough and they do not need any more bisnes from people like me? Cukup dengan sokongan "teman-teman" sahaja?


Entahlah .. tapi sikap begitu membuatkan saya dan teman tidak terbuka hati untuk "Register" .. memadailah hanya "Walk In" sahaja. Ikut mood .. ikut situasi .. tak perlu berkomitment dengan menjadi "Member" disini. Tak mau di label "Eee .. tak malunya dia .. Hidung tak mancung Pipi tersorong-sorong". Afterall .. this place is not my priority.



You Might Also Like

10 comments

Follow by Email

Like My Facebook

put your fb fan page like here