Sunday, July 24, 2011

Sibuk dan menyibuk

At the moment, tersangatlah sibuk. Ada banyak benda kena dibereskan. Dah lah tu, dalam ai dok sibuk menguruskan hal-hal duniawi milik ai, ada pulak yang nak 'enterframe' sama .. mahu menambahkan lagi kesibukan ai. Habis camno?? Ini la yang dikatakan sibuk dan menyibuk. Adodoi .. Tolong .. tolong .. Helppp ... Ecece .. macam la ada yang nak datang tolong. Hihihi.

6 comments:

alinac lover said...

yong pon busy kak

cottonlady said...

nih nk dkat puasa ag ler bz nmpk gayer yer

diana said...

sibuk betul2 ni sebab selalunya kalau sibuk cemana pun gamba tetap ada..ni tak de pun sah la sibuk sangt2 ni..;;hahahah

pinky said...

sama sama sibuk.....sy pun sibuk giler ni tp blh bertengek jap ni kat blog kak cik....hahahaha....

Mamaleesya said...

sama la kita kak ella...tender closing 2/8 neh...heeee stress je

puanbee said...

tolong lah ni , tolong baca luahan kak chik hahaa