Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Kenduri Kawin Blogger Popular


Hujung minggu ni, bakal berlangsung Kenduri Kawin Seorang Blogger Popular.  Saya baca blog dia dah lama .. dari saya belum ada Blog lagi. Kad Jemputan kawinnya saya dah lama terima. Dan sekarang ni, tengah excited nak pergi. Tq auntie Noraini @ Marina @ Nani for the invitation. Insyallah saya datang. Teruja sangat-sangat dah ni. Kawan-kawan Blogger lain ada tak yang pergi? Kakcik Seroja? Datuk LF? Dr. Faiz? Ati Masrif? Filla? Yang lain-lain ? Ada jodoh tak untuk kita bertemu di sana? Harap-harap ada jodoh kita bersua la hendaknya ye.

Kad Jemputan yang so simple. Tapi yang lebih penting sekali ialah "Maksudnya sampai, kan".

8 comments:

kasihibu said...

Insya'allah kita jumpa di sana

Dr K said...

Saya pun dah terima kad undangan ni..Insya Allah kalau tiada halangan, saya pergi

Akak Kembang said...

simple je kad dia

Kakcik Seroja said...

Kakcik tak dapat pergi. :(

Melati Qistyna's Mummy said...

Hye kc, lm x singgah, bz ye?

Slmt pengantin baru buat bakal pengantin

Filla said...

InsyaAllah pegi ;) jumpa di sana ye kak chik..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

wah best nya dpt berjumpa dgn geng blogger sekali gus + makan kenduri sekali kan....

gadisBunga™ said...

saya harap saya dapat pegi~